lunes, 5 de marzo de 2007

Udaipur i Pushkar

Despres de la ciutat blava de Jodhpur, la daurada de Jaisalmer i la blanca d'Udaipur (quants colors! que divertit!) hem arribat a Pushkar, la ciutat del "Canuto". Aqui tothom porta un colocon perpetu que ens permet intuir perque s'ha transformat en un centre de peregrinacio... peregrinacio hindu diuen els llibres... jo diria, i permeteu-me que em posi en temes historics, que hi peregrinen fins hi tot les vaques, que caminen pel carrer lliurement amb aquella mirada perduda de remugant que esta pensant en una altra cosa, com flipades...
En fi despres de la profunda interpretacio historica de la realitat actual, estem en una guesthouse regentada per una italiana que pel mati esta de mal humor i per la tarda es encantadora, tambe fuma a tutiplen. A la casa hi han 3 hippies mes i 2 americanes del bon rotllo que fan que la atmosfera sigui agradable... ho dinc per l'olor d'incens i altres que es respira per alla, sense parlar dels conillets i la tortuga, que avui ha plantat un "pi" davant de la porta que qualsevol diria que allo marronos tan gros no pot haver sortit d'un animal amb closca.
Hem trobat tres espanyolitos molt catxondos que s'assemblen als "joves", el pacifista (veo todo en blanco y negro...) i el regateador (le digo la mitad del precio y el cabron lo baja y se lo tengo que comprar, y ni lo queria) i el dicharachero (vamos a dejar huella en este pueblo...).
Ahir va ser la festa del color, happy Holy... vam sortir pel carrer, ens vam plantar a la placa del poble i una munio d'Indis cridant amb els ulls molt oberts (devien anar fumats tambe!) i obrint la boca com els canivals de la jungla em van arrancar la samarreta literament. Sort que al veure els meus supermuscles fibrats pel menjar vegetaria es van espantar i vaig poder respirar tranquil, despres de quedar pintat de negre (barreja de 8 colors=negre) de dalt a baix ... em vaig agafar a un d'ells i vaig acabar a la placa ballant musica tecno sota un sol de justicia del migdia, tipus "Matrix" pero mes animal... les dones a un canto si no volien ser grapejades, i no parlem de la Lucia, que amb els ulls rojos de pintura que picava com el chilli, molt divertit, molt divertit: en dos minuts em proposava tornar a l'hotel (L:clar aixo es una merda...les dones no poden fer res soles)

Be, ara ja marxem a dormir, i dema de bon mati farem una mica de Ioga.

2 comentarios:

Pingu dijo...

A vore si veiem estos COLORS!!!

Per cert, per coses de la UOC tinc q obrir-me una adreça hotmail (MSN). A vore si un dia coincidim.

agur.

Anónimo dijo...

Aqui estan! No es ni un 1% del que va passar, ja us passare el video, estan bojos aquests indis